woensdag 7 maart 2012

Weer een uitslag

Mama is gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de scan van afgelopen vrijdag.
Wat was ik weer zenuwachtig, ondanks dat ik nog steeds alle geloof en vertrouwen heb in mama!
Toen ik thuis kwam van school - druk bezig met de eindscriptie - waren pap en mam nog niet thuis. Ik heb even gewacht maar door de spanning leek het uren te duren en kon ik niet echt iets zinnigs meer doen.
Dus stuurde ik pap een sms of ze nog in t ziekenhuis waren. Mama stuurde een smsje terug: Alles goed en stabiel!
Fijn nieuws dus weer. De arts was vrij positief, begon zelfs niet over weer chemo of iets anders, gewoon over 8 weken weer controle. Voor nu was alles goed. Maarr, weer die maar van die dokters, ze zagen wel weer een stukje op de plek van de resttumor dat enigszins veranderd was, ze weten niet of dit iets betekent of niet. Afwachten dus weer.
Mama is en blijft positief, we gaan er nog steeds voor! We blijven hopen, geloven en vertrouwen!



Enn, we hebben eindelijk onze naaimachine gekregen! Werd tijd. Nu nog uitvogelen hoe alles werkt en ergens een leuk plekje in huis maken om te beginnen!
Misschien vrijdag naar de stoffenmarkt om wat leuke stofjes te zoeken.. en dan lekker aan de slag. Ik zal eerst maar met makkelijke projectjes beginnen.
Maar eerst donderdag nog mijn eindscriptie inleveren... Dan nog 1 weekje school, verjaardag vieren, 1 weekje vrij en dan 10 weken stage in Valkenburg.

Kaartjes, brieven, bloemetjes, kadootjes en kleinigheidjes blijven komen.. Allemaal heel erg bedankt! Ik vind het erg fijn dat jullie dit voor mam doen, deze dingen geven haar altijd weer positieve energie en goede moed. Het helpt haar echt om door te gaan en te blijven geloven en vertrouwen in zichzelf! Dus wederom mijn wens/vraag; willen jullie hier alsjeblieft mee door gaan?

Heel erg bedankt.

Liefs,
Sanne


3 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat het (naar omstandigheden) goed gaat met je moeder! Geen slecht bericht, is goed bericht.. Blijf altijd hoop houden! De kansen zijn pas echt voorbij, als het echt voorbij is! Tot die tijd zijn de wonderen de wereld nog niet uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je berichtje Joeri :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat goed om dit weer te lezen!!!!!
    geef haar een dikke knuffel.

    liefs danjella

    BeantwoordenVerwijderen