zondag 6 mei 2012

Alweer een jaar geleden...

Alweer een jaar geleden sinds we te horen kregen dat mama ziek is (was zeg ik liever..).
Een jaar dat zo snel voorbij gevlogen is, ik kan me 3 mei 2011 en de periode daarna nog als de dag van gisteren herinneren en toch is het ook heel snel en in een waas aan me voorbij  gegaan. Heel erg dubbel..
Slechts 1% overleeft een jaar zeiden de artsen en wij gingen ervoor dat mama bij die ene procent zou horen, gelukkig is dat ook zo! Ze zou nog slechts enkele goede maanden hebben, gelukkig gaat het na 12 maanden nog steeds goed (naar omstandigheden) en heeft mama zoveel kracht en positiviteit en veel lieve vrienden die ook positieve energie geven. Ze gaat er nog steeds voor, ze zal ze wel eens laten zien wie ze is en hoe ze dit overwint! Mama je kan het! Ik geloof nog altijd in je! Ook al geloven de artsen dat niet, laat ze maar een poepie ruiken! ;)

Op dit moment zijn papa en mama onderweg terug van een weekendje Veluwe, gekregen van TOF (time out founds) via de lieve collega's van mam. Ze hebben hopelijk een fijn weekend gehad en hebben lekker kunnen genieten van rust en natuur, helaas zat het weer helemaal niet mee.
Hopelijk volgen er nog vele vele vele weekendjes samen  - uit of thuis - waar we met z'n allen van kunnen genieten!

Dinsdag weer een scan.. weer afwachten en weer een 'medisch moment' dus met artsen die niet in je kracht geloven en die niet geloven in het zelfgenezend vermogen van een mens.. Moeilijke momenten altijd, dat geeft zo'n domper.. Wederom wil ik jullie dan ook vragen om mama deze periode weer veel positieve energie, lieve kaartjes, mooie en gezonde gedachten te sturen!

Mama en papa,
ik hoop dat jullie een fijn weekend gehad hebben en dat er nog vele - uit of thuis- mogen volgen!
Het huis is schoon en jullie bedje is fris!
De kachel brandt en wij en de dieren wachten op jullie :)
Welkom thuis!


Liefs,
Sanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten